Sunday, April 20, 2014
შემაჯამებელი სამუშაო
მეხუთე კლასი . მოსწავლის სახელი და გვარი:
_______________________________________
წინამდებარე დავალების მაქსიმალური ქულაა 22. იგი შედგება 15 კითხვისგან.პირველი და მეორე დავალება ტესტურია და თითეული ფასდება 0.5 ქულით;მესამედან მეთერთმეტე დავალების ჩათვლით ყველა კითხვა ერთქულიანია; მეთორმეტე, მეცამეტე და მეთოთხმეტე დავალებები ფასდება ორ-ორი ქულით. მეთხუთმეტე დავალება მოითხოვს სამი სხვადასხვა ეტაპის შესრულებას, თითეული 2 ქულით ფასდება და მთლიანობაში 6 ქულიანია.
1. რას ნიშნავს სიტყვა - სალარო?
ა) ჭურჭელს. ბ) საგანძურს. გ) მამულს.
2. რომელია არასწორი ფორმა?
ა) მე-10. ბ) მე-60. გ) მე-200. დ) მე-22.
3. რატომ არ მიატოვა მყვარმა გუბე?________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. რით აოცებდა უფლისწული მნახველებს?________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. რატომ არ ასწავლა გამზრდელმა კატამ ლომს ხეზე ასვლა?________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. ადამიანის რა თვისებაა,თქვენი აზრით, იგავ-არაკში ,,კატა და ლომი'' გაკიცხული?________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. რას ნიშნავს სიტყვა - ნუნუა?________________________________________________________________________
8. როგორ გესმით გამოთქმა - ,,ღვინო მოეკიდა''?________________________________________________________________________
9. რა მიზნით დადიოდა ფილოსოფოსი სოფელ - სოფელ ?________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. რატომ სცა თაყვანი ფილოსოფოსმა ვირს?________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11. როდის შეიცვალა ღარიბის ცხოვრება?______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. შეავსეთ გამოტოვებული ადგილები:
რიცხვითი სახელი არის__________ სიტყვა,რომელიც აღნიშნავს საგნის _______________ ,_______________ ან მთელის _______________ . რიცხვითი სახელის კითხვებია: _______________ , _______________ , _______________ .
13. დააკავშირეთ სიტყვები მნიშვნელობებთან:
კათხა უხეში ადამიანი
შნო სასმისი
გულისთქმა მოსასხამი
მანტია ფიქრი
ხეპრე უნარი,მოხერხება
14. რიცხვები დაწერეთ სიტყვიერად და ისე გადაიწერეთ ტექსტი.
1121 წლის 12 აგვისტო, დიდგორის ბრძოლა. 400 000 თურქს დავით აღმაშენებელმა დაახვედრა 55-56 ათასი მეომარი: 40 000 ქართველი, 15 000 ყივჩაღი, 500 ოსი და 100 ჯვაროსანი.________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
15. ყურადღებით წაიკითხეთ მოთხრობის ნაწყვეტი:
კლასში სიჩუმეა. ყველა ამოცანას ჩაჰკირკიტებს. ,,ერთმა გლეხმა გათიბა ცხრა უღელი თივა, გაყიდა მესამედი, რამდენი ურემი თივა დარჩა გლეხს"? იმეორებს გოგი ამოცანას ტუჩებით და გულში ნატრობს: ,,ახ! ნეტა ახლა თივაში კი გამაგორა..."
უცებ მზის სხივი ფანჯრიდან მის რვეულზე ათამაშდა. ახლა კი მთლად დაავიწყდა გოგის ამოცანა, კლასი, მასწავლებელი..."
ა) ამოწერეთ რიცხვითი სახელები.________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ბ) ამოირჩიეთ ტექსტიდან ერთი არსებითი სახელი და აბრუნეთ ორივე რიცხვში.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
გ) განაგრძეთ მოთხრობა. გამოიყენეთ რიცხვითი სახელები. თქვენს მიერ მოფიქრებულ მოთხრობას შეურჩიეთ სათაური.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment