შემაჯამებელი სამუშაო
მეექვსე კლასი
მოსწავლის სახელი და გვარი: ____________________________________________
ეს შემაჯამებელი სამუშაო შედგება 15 დავალებისგან.პირველი ექვსი დავალება ტესტურია და თითო ფასდება 0.5 ქულით; მეშვიდე კითხვიდან მეთოთხმეტე კითხვის ჩათვლით ყველა კითხვა 1 ქულით ფასდება, ხოლო ბოლო, მეთხუთმეტე დავალება - 4 ქულით. მაქსიმალური ქულაა 15.
1. როგორ ფიქრობთ,რას განასახიერებს ჯადოსნური ყვავილქოლგა?
ა) სიკეთესა და სილამაზეს. ბ) წვიმისგან თავდაცვის საშუალებას.
გ) ჯადოსნობას, რომლის საშუალებითაც ადამიანს ყოველი სურვილის ასრულება შეუძლია.
2. რომელი მათგანია მიცემით ბრუნვაში?
ა) ბავშვივით; ბ) ბავშვისგან; გ) ბავშვითურთ; დ) ბავშვთან.
3. რომელი არ არის მიცემითი ბრუნვის თანდებული?
ა) -თან; ბ) -ზე; გ) -დან; დ) -ში.
4. ჩამოთვლილთაგან რომელია მცდარი ფორმა?
ა) სახლსა თუ ეზოში. გ) ხისგან გაკეთებული ჯამი.
ბ) სახლისგან მოშორებით. დ) სოფელსა და ქალაქში.
5. რომელ ბრუნვებს არ დაერთვის თანდებული?
ა) სახელობითსა და მოთხრობითს.
ბ მოთხრობითსა და მიცემითს.
გ) მოთხრობითსა და წოდებითს.
დ) ნათესაობითსა და წოდებითს.
6. რომელი ბრუნვების თანდებულია -ვით?
ა) სახელობითისა და ნათესაობითის. გ) მიცემითისა და მოთხრობითის.
ბ) სახელობითისა და ვითარებითის. დ) სახელობითისა და მიცემითის.
7. როგორ შეიცვალა წვიმის მოყვარული კაცი დავთარში ჩანაწერების გაკეთების შემდეგ?________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. როგორ შეცვალეს ყვავილებმა ქალაქის ცხოვრება? როგორები გახდნენ მოქალაქეები?______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. რატომ აუშარდა ვეზირი მშრომელ კაცს?______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. როგორ დასაჯა მეფემ ვეზირი ,,სიცრუისათვის" პირველ შემთხვევაში?______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11. რატომ არ გაატანა ზღვათა ხელმწიფემ თავისი ქალიშვილი მეფეს ?______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. რა თვისებები აქვთ საერთო მეფესა და მის ვეზირს?______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
13. თქვენი აზრით, რატომ არ იცოდა მეფემ სიტყვების მნიშვნელობა?________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
14. ,,წადი, წადი აქედან...შე ცუდო, შენაო!"- მეფემ სხვა სიტყვა არ იცის, და ამიტომ უწოდებს თავის ვეზირს ცუდს. მას რომ უფრო მდიდარი სიტყვათა მარაგი ჰქონოდა, რა სიტყვებით მიმართავდა თავის ვეზირს?________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
15. ,,სიტყვას კი რა არ შეუძლია!... ადამიანთა გაბედნიერება, ნუგეში, ალერსი, სიყვარული, გამხნევება, მთათა დანგრევა და ქალაქების აშენებაც შეუძლია!" - წერს მწერალი. ეთანხმებით მას? რატომ? დაასაბუთეთ თქვენი აზრი (შეგიძლიათ მოიყვანოთ მაგალითები).______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
მეექვსე კლასი
მოსწავლის სახელი და გვარი: ____________________________________________
ეს შემაჯამებელი სამუშაო შედგება 15 დავალებისგან.პირველი ექვსი დავალება ტესტურია და თითო ფასდება 0.5 ქულით; მეშვიდე კითხვიდან მეთოთხმეტე კითხვის ჩათვლით ყველა კითხვა 1 ქულით ფასდება, ხოლო ბოლო, მეთხუთმეტე დავალება - 4 ქულით. მაქსიმალური ქულაა 15.
1. როგორ ფიქრობთ,რას განასახიერებს ჯადოსნური ყვავილქოლგა?
ა) სიკეთესა და სილამაზეს. ბ) წვიმისგან თავდაცვის საშუალებას.
გ) ჯადოსნობას, რომლის საშუალებითაც ადამიანს ყოველი სურვილის ასრულება შეუძლია.
2. რომელი მათგანია მიცემით ბრუნვაში?
ა) ბავშვივით; ბ) ბავშვისგან; გ) ბავშვითურთ; დ) ბავშვთან.
3. რომელი არ არის მიცემითი ბრუნვის თანდებული?
ა) -თან; ბ) -ზე; გ) -დან; დ) -ში.
4. ჩამოთვლილთაგან რომელია მცდარი ფორმა?
ა) სახლსა თუ ეზოში. გ) ხისგან გაკეთებული ჯამი.
ბ) სახლისგან მოშორებით. დ) სოფელსა და ქალაქში.
5. რომელ ბრუნვებს არ დაერთვის თანდებული?
ა) სახელობითსა და მოთხრობითს.
ბ მოთხრობითსა და მიცემითს.
გ) მოთხრობითსა და წოდებითს.
დ) ნათესაობითსა და წოდებითს.
6. რომელი ბრუნვების თანდებულია -ვით?
ა) სახელობითისა და ნათესაობითის. გ) მიცემითისა და მოთხრობითის.
ბ) სახელობითისა და ვითარებითის. დ) სახელობითისა და მიცემითის.
7. როგორ შეიცვალა წვიმის მოყვარული კაცი დავთარში ჩანაწერების გაკეთების შემდეგ?________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. როგორ შეცვალეს ყვავილებმა ქალაქის ცხოვრება? როგორები გახდნენ მოქალაქეები?______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. რატომ აუშარდა ვეზირი მშრომელ კაცს?______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. როგორ დასაჯა მეფემ ვეზირი ,,სიცრუისათვის" პირველ შემთხვევაში?______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11. რატომ არ გაატანა ზღვათა ხელმწიფემ თავისი ქალიშვილი მეფეს ?______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. რა თვისებები აქვთ საერთო მეფესა და მის ვეზირს?______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
13. თქვენი აზრით, რატომ არ იცოდა მეფემ სიტყვების მნიშვნელობა?________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
14. ,,წადი, წადი აქედან...შე ცუდო, შენაო!"- მეფემ სხვა სიტყვა არ იცის, და ამიტომ უწოდებს თავის ვეზირს ცუდს. მას რომ უფრო მდიდარი სიტყვათა მარაგი ჰქონოდა, რა სიტყვებით მიმართავდა თავის ვეზირს?________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
15. ,,სიტყვას კი რა არ შეუძლია!... ადამიანთა გაბედნიერება, ნუგეში, ალერსი, სიყვარული, გამხნევება, მთათა დანგრევა და ქალაქების აშენებაც შეუძლია!" - წერს მწერალი. ეთანხმებით მას? რატომ? დაასაბუთეთ თქვენი აზრი (შეგიძლიათ მოიყვანოთ მაგალითები).______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
No comments:
Post a Comment